תהליך העבודה: בנייה בפועל-
איך זה עובד

יזמות בנייה מבוססת על שני מרכיבים: האחד, זיהוי מדויק של אפשרויות עתירות פוטנציאל הרבה לפני כולם, והשני, יכולת לממש את החזון ולהוציאו אל הפועל. אחד מ"סודות" הצלחתה של "בן טל" הוא הידע והחושים החדים, שביחד עם המודלים העסקיים המדויקים, תוצר של שנות ניסיון רבות בענף הנדל"ן, מבטיחים הזדמנויות מתגמלות מאוד גם לכם.

השלב הראשון כולל גיבוש תוכניות, וזאת על סמך האינפורמציה הבאה:

תיק המידע של הבניין הספציפי *
הנחיות מחלקת ההנדסה של הרשות המקומית *
הרלוונטית לגבי האזור בו שוכן הבניין *
רצונות וצרכי בעלי הדירות *
מגבלות סביבתיות *
התוכניות כוללות פתרונות לאילוצים השונים, מענה לצרכים הספציפיים של הדיירים ואפשרויות עיצוב שונות – ומציגות לדיירים מספר חלופות באשר לעתיד הבניין בו הם .מתגוררים, כשבכל החלופות טמון רווח של ממש עבורם.

ייעוץ הנדסי

שלב קריטי בדרך למימוש תמ"א 38.
בשלב זה נבחנת עמידות המבנה, וכן נבחנות האופציות השונות העומדות על הפרק – הן ע"י .אדריכל, מהנדס,יועץ מעליות, יועץ חשמל, יועץ חנייה ועוד.
הדיירים מקבלים ייעוץ הנדסי מקיף ומפורט בנוגע לאפשרויות העומדות בפניהם: ממ"דים '.ומרפסות לדירות, לובי לבניין, גינה, מחסנים, חנייה, מעלית וכו.

הגשת תוכניות

התוכניות שמגובשות בצוותא עם הדיירים ובשיתוף אנשי מקצוע בכל התחומים הרלוונטיים מוגשות לוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שהיא הגוף המאשר פרויקטים של תמ"א 38.
על מנת להבטיח יציאה מהירה לדרך יש להקפיד על הגשה מקצועית של התוכניות, בהתאם לכל ההנחיות של הוועדה, "בן טל" פועלת לקדם את התהליך מול הרשויות השונות.

ביצוע עבודות

לאחר שמתקבל היתר הבנייה וללא שהות מיותרת אנחנו מתחילים את שלב ביצוע העבודות.
הבנייה בפועל מתבצעת תוך הקפדה על לוח הזמנים שסוכם עם הדיירים – ועל איכות ללא רבב, תחת בקרה קפדנית, כך שהתוצאה הסופית תהיה לא פחות ממושלמת.

צרו קשר

התקשרו לקביעת פגישה

טל: 03-5544334
פקס: 073-7864900

כתובתנו

מצדה 7 | מגדל בסר 4 | בני ברק

לקבלת פרטים ולקביעת פגישה ללא התחייבות צרו קשר עוד היום!